Satans telefontider

Lydia ville vakna halv 7 imorse, men jag försökte få henne att somna om i ca en timma sen gav jag upp. Sen när klockan blev kvart över 8 så började jag ringa BVC (jag missade ett besök i måndags när jag trodde det var i onsdags) för att boka tid, eller gå dit en snabbkoll idag innan jag åker till Sundsvall. (När jag ringer så ligger jag på hela tiden, alltså när jag lägger på väntar jag i max 20 sekunder sen ringer jag upp igen) Först var det upptagen sen kom jag fram men ingen svarade, då ringde jag igen och ingen svarade men jag kom fram. Sen upprepades det här ända till den här cprösten säger att man får återkomma imorgon... Då har jag ringt i en halvtimma, jag har t.o.m. kommit fram men ingen hade lust att svara.. Bli så grymt frustrerande på dom här telefontiderna..

Idag ska jag bara packa det sista inför, sen måste jag gå och lämna igen böcker men i det här vädret har jag ingen lust till det. Och jag kan inte ta med mig Sookan, för jag tog av henne bandaget igår så att det skulle luftas, sen imorse när jag skulle lägga om det igen så hade jag inte bandage så det räcker. :/ Fast funderar på om det räcker med bara sockan nu. Kanske inte behöver linda om det. Aja får de hur det blir.

Nu ska jag gå coh hänga tvätt se ska jag funderar på hur dagen ska bli.. :) Hoppas ni har en bra dag! Puss!



Kommentarer
Postat av: Monica

Dessa telefontider blir jag tokig på också..



Ja, nog gör du det bra som åker själv med flickorna! Hoppas verkligen att det ska gå bra. :)



Vi får väl höras när du kommer hem igen.

Trevlig resa :)

2009-05-28 @ 10:27:09
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0