Packning inför Sundsvall

Jag håller på att packa nu.... Jag åker ner till sundsvall på fredag och det är inte lite att packa, alla mina saker och Lydias saker för en månad som är ungefär två stora väskor och fyra småväskor om man räknar med skötväskan och handväskan, sookiegrejer, bilbarnstolen, vagnen... Behöver jag säga att jag gruvar mig lite för resan??? Det kommer vara så krångligt. Så besvärligt. En massa saker överallt. Och dyr resa kommer det bli eftersom man betalar för både hund och Lydia också.
Sen hittar jag inte en av Lydias vantar (alltså jätte tunna vantar utan foder) och jag har letat i hela huset.. Frustrerande!!!!
Nu ska jag fortsätta packa lite sen hoppa isäng och läsa på naturkunskapen... Jag har prov imorgon. :)
Sov gott!!



Kommentarer
Postat av: Moster Susanne

Välkommen hit ner. ;) Lääängtar tills ni kommer hit.

2009-05-26 @ 22:24:52

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0