Kanske har fått barn?

Igår var vi och såg kanalsimmet, Lars var ledig i år från allt vad som finns att göra. Eller det enda han behövde göra var att sköta eldningen. :) Men vi blev inte där så länge, Lydia ville hem. Hon blev lite grinig där mot slutet men inte gjorde de mig nått. :)

Nu har jag precis varit ut med hunden en kortis. Lydia och Lars ligger fortfarande och sover, så jag ska göra nått att äta sendan gå ut med hunden lite längre. Idag har vi inga planer alls. Allt har väl stängt.

Och för er som har försökt att ringa mig eller smsa mig så kan jag tala om för er att jag inte har någon fungerade mobil. Så jag ska köpa en ny på lördag. Jag kommer inte byta nummer. Och det är ju lämligt att den gick sönder just nu när jag tror Jennifer har fått barn. Men här sitter jag och kan vaken fullständiga namn eller telefonnummer. :/ Så jag vet ingenting.
Nee, men nu ska jag gå och äta frukost och gå ut och gå en till sväng det är ju så härligt och skönt väder ute. :)

Ha en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0