Hör och häpna

Jag blir verkligen på skit bra humör när det är sånt här väder. Jag är positiv och glad till det mesta när jag får vara ute på gården och ha nått att syssla med, när jag kliver upp tidigt och ser att det är strålande väder. Då mår jag bäst! :) Funderar faktiskt om jag ska ut och jogga..? Har ju min bror (Christian) att klå som springer en mil på 35 min och det är bra det. Måste ligga i hårdträning nu så är jag ikapp han snart. ;P

Lydia ligger nu i sängen och sover. Hon har blivit så bra på att äta "riktig" mat nu, ddet går som på en dans. :) Ska snart börja med gröt också. Fast väntar nog till nästa vecka.
Och Lars fick se Lydia vända på sig idag. Annars så har han alltid missat det eller inte varit hemma, som han sken upp. :D Hon är så duktig våran flicka!! Hon har sakt "mamma" också klart och tydligt! ;) Som hon växer och utvecklas. Det är helt otroligt att se, och att det går så fort!! :) Snat är hon väl 15 år och vill ha en moppe......

Ikväll har vi inte gjort nå speciellt, tvättat, vikt tvätt, bäddat rent i sängarna. Ungefär så har kvällen sett ut fram till nu. Och jag tror faktiskt jag ska ut och jogga nu, när jag har tänkt på det ett tag till. Sen hoppa in i duchen och läsa på lite inför provet som jag förhoppningsvis har nu i veckan. :)
Sov gott!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Och jag har utmanat Christian på 3,2 km runt sidsjön,snart är jag redo ska bara ha några mil till i bena.:)

2009-05-25 @ 20:42:09
Postat av: Emilios Mami

oh va sött att hon säger mamma. Va kul, du måste vara överlycklig hehe

2009-05-26 @ 10:51:25
URL: http://humbolina.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0