För sent för att tänka klart!

Klockan är nu mitt i natten och jag kan inte sova. Jag har för mycket att tänka på, några beslut att ta osv... Jag vill ner till Sundsvall redan nu. Helst imorgon om det skulle gå, eller på lördag, men imorgon har jag prov och om jag åker på lördag kan jag inte göra om håret. Och jag vill inte vara tjurig och sticka och sedan gå och betala om igen för att få håret som jag vill ha det. Plus om jag åker på lördag så kan ja inte städa hos Robert och då får jag inge extrapengar. Nee, tjurig får jag inte vara. Det blir inge bra då!! Men jag skulle så gärna vilja vara nere hos min familj och mina vänner.. Få en paus från det hela. Vill träffa mina syskon, mina kusiner, vänner, mamma, morster, mormor, morfar osv. Saknar dom nå fruktansvärt mycket. Allra helst sånna här stunder, när allt är som jobbigast. Då skulle jag vilja ha någon av dom att vända mig till.
Jag åker nog ner snart!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vet hur det känns! Vill också ner till Sundsvall.. dock för att bo, vi har inga nära eller kära där.



Kan det möjligtvis ha varit dig jag såg igår vid dagiset som ligger vid Badhusparken?

2009-05-08 @ 19:27:57
URL: http://www.cageman.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0