En bra dag

Då var det kväll.
Idag har vi haft en riktigt bra dag om man bortser från att jag vaknade med as ont i knät och det har hållt i sig hela dagen.. :/ Men annars har det varit en jätte bra dag, hann sitta ute i solen innan det halv regnade sen komm Jennifer, Simon och Liam på besök. :)
Jag gav Lydia sin första mat idag och det gick jätte bra. BM sa också att det vore bra om jag började med någon gröt som innehöll gluten nu medans jag fortfarande ammar, så jag tänkte köpa det nästa vecka eller så. :)
Sen när Lars kom hem åt en rätt så god middag och Robert kom förbi, sen åkte Lars och Robert till hans lägenhet för han behövde hjälp att bära dom tunga sakerna och lasta på släpet. :)
Lydia var himla trött där vid 7 så jag tog på pyjamas och gav henne mat sen somnade hon, förhoppningsvis för kvällen. Fast jag vet inte, hon brukar inte lägga sig förens vid 8-9.. Men det kan vara bra att vi börjat lägga henne nu vid den här tiden så blir det inte så bökigt sen när hon blir lite större. :)
Nu sitter jag och nördar och kollar på tv samtidigt som jag håller på med datorn. Fast jag funderar på att kanske vika lite tvätt. :)
Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Monica & Anton

Äsch då.. Imorgon ska jag skjutsa brorsan och hans tjej till kallax, men det skulle isf vara efter det nån gång.. Kanske kring 15.00 om jag är hemma då förstås.

Fredag ska jag på begravning, så då är det lite svårt. Men vi hinner ju säkert släppa dom en liten stund iaf. Vi kan ju höras imorgon så får vi se hur det ser ut :)



Ser fram emot ett litet videoklipp när lillan äter :D

Kramkram!

2009-05-11 @ 21:22:01
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0