Det känns bra nu....

Jag gruvar mig inte lika mycket för bussresan nu som igår, jag ska packa om allt till två stora väskor så får Lars ta småväskor när han ska ned med bilen, sen så fanns det mikro (stavning?) på bussen så jag kan förbereda en flaska ersättning och om mer skulle behövas så kan jag värma smakportioner där. Det var väl det mesta jag gruvade mig för. Maten för Lydia hur jag skulle göra med det. Men det löste sig.. :) Allt löser sig tillslut!!

Sen provet är jag rätt så säker på att jag klarar av, jag har läst på ganska så mycket nu så jag borde klara det om jag inte får hjärnsläpp. Och om jag klarar det så är jag klar med kursen. :) Härligt!! Halv 2 har jag provet så nu ska jag gå och göra nått att äta sen ska jag traska ut med Sookie en sväng innan jag går till skolan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktiga ni är som ska åka buss! Hoppas det ska gå bra.

Värm vatten och sätt mängden vatten som hon behöver till en flaska ersättning i en termos så behöver du inte värma i micron, så kan du sitta kvar på platsen istället om det känns bökigt att gå till micron och värma medan du har Lydia i andra armen.



Ja, det verkar som vi får ta våran date när ni kommer hem igen. Men det får lov att gå :)

Hoppas resan ner går bra och att dopet blir fint!

Kramar!

2009-05-27 @ 19:00:26

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0