Det gick bra, tror jag.

Då är jag hemma igen.. Provet gick jätte bra.. Det kändes så i alla fall... Svarade på varenda fråga och tror jag satte varenda fråga.. Men eftersom det är ett omprov får men väl inte mer än G ändå. Tråkigt att jag inte kunde sätta det på första gången. :/ Men det är ju sånt som händer... :) Får försöka och anstränga mig mer nästa gång jag ska plugga någon kurs. :)

Efter provet skulle jag skicka Roberts post som var kvar här uppe men då kom jag få att jag glömt den hemma så då gick vi hem och hämtade posten och hunden och gick till Ica och postade posten. :)
Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen, det är ju inte någe fint väder så man vill inte vara ute och gå en massa. Eller vara ute på gården.. Det lära bli att jag går här hemma och gör inget medans jag kollar på tv. Hoppas ni har en bättre dag än mig! :) Puss.



Kommentarer
Postat av: Eva

Jättebra jobbat kring provet!! Jag tycker du gör det bra, som trots ett missat prov ger gärnet på nästa försök! Pussa lydia från mig :)

Kram!

2009-05-28 @ 12:06:40

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0