Besikta lägenhet

Igår hade jag nå fruktansvärt ont i huvudet hela dagen, kändes som om jag skulle spy. Och Sookie var jobbigare än vanligt, precis den dag jag inte har något tålamod alls och Lydia var lite grinig. I en lägenhet där det ekade. Så när jag kom hem blev det sängen nästan på en gång.. Fast det var skönt att lägga sig tidigt, även fast jag inte somna. Det känns som om att jag är mer utvilad än vanligt!

Jag har precis kommit in efter att ha rastat Sookie, och Lydia ligger och sover ute.. Idag blir det ingen mammagrupp för mig, ska besikta lägenheten klockan 2.. Det kommer nog gå bra, jag kan inte komma på något ställe som jag inte städat. :)
Ne nu ska kjag nog baka en kladdkaka för att fördriva tiden. :) Fast först ska jag lägga upp lite bilden på ögonstenen.. :)
Ha en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0