Äntligen "hemma"!!

Bussresan gick jätte bra... Lydia sov nästan hela tiden och när hon var vaken så var hon bara glad. Sen behövde hon bara äta en gång under resan. Vilket var ganska skönt. Och Sookie var som en annan hund. Jag funderade ett tag där ifall det verkligen var Sookie jag fått med mig.. Hon lyssnade jätte bra på vad jag sa och när det kom folk blev hon inte sådär stressig och ska hälsa upp i knät utan hon bara låg och nosade lite gran.. Skit bra gick resan.. :)

Jag har bara tagit det lugnt sen jag kom hit. Jag och mamma åkte och handlade lite hundmat och blöjor sen så gick jag, min moster Susanne och min lillskitkusin ;) runt sidsjön (3,2 km, plus vägen dit och hem).. Det var så himla härligt väder och det var så skönt att gå.. Plus att det var välbehövligt för Sookie. Stackarn som fått sitta på en buss halva dagen.. Nu ligger hon i alla fall och är helt slut på golvet i vardagsrummet. :)
När vi kom hem från promenaden så badade jag och Lydia sen fick hon mat och nu ligger hon i sängen här bakom mig och försöker sova. Fast hon sov så länge när vi var och gick så jag vet inte om det går så bra. Men snart somnar väl hon också. :)

Sen testade vi och äta gröt förut idag/kväll, vilket Lydia älskade.. Hon åt i sig allt. (Smakportionen.) Sen blev hon nöjd. Min goa lilla tjej.. :D Nu ska jag gå ut härifrån så Lydia får vara ifred. Kanske går bättre för henne att somna då. :)
Hoppas ni haft en kanondag!! :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0