Ändrade sovvanor

Jag tror Lydias sovvanor håller på att ändras. :/ Nu två nätter på raken har hon vaknat vid halv 3 - 3 och sedan vaknat igen vid den vanliga tiden halv 6. Och eftersom hon redan halv 6 har vaknat två gånger vill hon gå upp för dagen och så brukar det inte vara. "Dom vanliga" dagarna då hon vaknar första gången halv 6 så somnar hon om och vaknar kanske 9.. Men jag tror att det kan vara så att hon är mer hungrig nu på kvällarna. Jag brukar tömma brösten sen ger jag henne 150 ml ersättning, det är ju inte alla gånger hon äter upp allt men oftast. Men nu tror jag ska höja till 180 och se ifall det blir någe annorlunda. Man vet aldrig. :)
Nu ligger Lydia på golvet och leker med babygymet.
Och Sookie ligger och är sur på mig ute i hallen, eftersom jag skickade ut henne från sovrummet (hon får inte alls gå in i vårat sovrum).. Hon har också ändrat sin sovvana. Nu enda sen Söndags så har hon smygit in i vårat sovrum mitt i natten och eftersom jag är vaken ganska länge så har jag skickat ut henne, sen har jag vaknat av någon anledning och sett att hon ligget på mattan i rummet. Och det har hon inte brukat göra förut. Hon har varit jätteduktig med att inte gå innanför tröskeln men nu verkar det som bort blåst!! :/

Idag händer det inte så mycket, ska bara läsa lite inför provet. Annars lära jag sitta hemma eftesom det inte alls är nå fint väder ute. Nu ska jag gå och göra nått att äta. :) Hoppas ni får en bra dag, hej. 



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0