Vasaloppet nästa?!

Nu ska ni får höra, alla som känner mig kommer (nästan) tappa hakan.. Jag var nämligen ut och åkte skidor igår. Alltså jag RÖRDE mig mer än vad jag behövde. Haha. Jag som har ratat skidor hela vintern (iofs har jag varit gravid också) tyckte faktiskt det var skitskoj.. Lars sa också att man får snygga back och snygga ben av att åka skidor, och skidkläderna då, hur snyggt är det inte att sätta på sig ett par fina tajta craft byxor, så det är bara två plus i kanten.. Men faktiskt så var det jätte roligt att åka. Det gick väl kanske inte så väldans fort, haha, men vafan. Jag var en naturbegåvning.. Vasaloppet nästa år - here i come!!!
Vi ska åka ikväll också, om Lars kommer hem i någolunda tid.. :) Såå roligt tyckte jag det var. Jag som nästan aldrig i hela mitt jätte långa liv har tyckte det varit roligt att röra mig, att mortionera.. (Fast i den takten jag åkte igår vet jag väl inte om det räknas till mortion.;) Faster Eva var barnvakt åt Lydia som sov hela tiden. Tacktack! :)

För att hoppa till en helt annan sak...
En rolig sak, tycker jag (eller egentligen inte), är att jag har sutte och smågnällt på att dagarna ser likadana ut. Att jag bara går hemma. Och idag, då verkar jag vara populär.. Jag ska på stan och äta lunch med Emma, sen ville också Robert äta lunch med mig. Det blir lunch med Emma, hon hann först. :) Men det tycker jag är bra, för då lär vi känna varandra bättre också. Och Robert, han, han känner jag ju redan. ;p
Men vadå alla dagar ser likadana ut? Där tog jag allt fel!!! :)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva.. :) Vi hörs kanske senare.. Ha en bra dag, puss!




Kommentarer
Postat av: Eva

Du såg så sportig ut i skidkläderna. Bara det gör ju att du är duktig i skidspåret, eller hur ;)

2009-04-01 @ 19:54:38

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0