Teorin

Nu är det kväll och jag börjar bli trött. Tessi håller på att hjälpa mig med bilden som ska vara på dopkortet och det blir skit bra. :D Så imorgon skickar jag iväg alla inbjudningar.. :)
Jag ska läsa lite teori ikväll också, läste i två timmar igår kväll efter jag lagt mig och det går jätte bra. Det känns faktiskt riktigt härligt att ha satt igång med teorin. Eller satt igång och satt igång, jag har läst två gånger den här veckan och ska läsa en tredje gång ikväll. Mer än vad jag brukar göra iallafall. Nu är det bara att fortsätta såhär så har jag körkortet snart. Härligt! Slippa vara beroende av andra och bussen, bara kan åka iväg till Sundsvall när jag vill så Lars får ta bussen till jobbet. Härligt! Fast jag sak ju inte ropa hej förrän jag kommit över bäcken.

Aja nu ska jag pyssla ihop det sista med dopkortet, fick precis bilden av tessi som jag ska använda. :D Tusen tack gumman!
Sovgott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0