Lik pappa

Nu är jag hemma igen och inga hål i tänderna. Jag har då tur. Jag tror jag aldrig haft ett hål i tänderna och tandläkarna frågar jämt ifall jag haft tandställning. Vilket jag inte haft. Sååå fina tänder har jag!! Den enda skavanken jag har är den dära gula fläcken på en av tänderna som jag fick av att jag slog ut tanden med rot och allt när jag var liten. Och ca två år senare när tanden växte ut så var fläcken där. Men den går jag ju och målar över med jämna mellanrum. :)

Idag gjorde jag av med lite pengar på stan, jag köpte badbyxor och miniform till Lydia, en jacka och sjal rea till mig (båda två under 200 kr) och fint papper och kuvert till dopkorten som vi ska fortsätta knåpa på idag. Det enda som fattas är en bild, som vi vill ha lite annorlunda men inte får till. Annars så är vi klar, fast Lars har fortfarande inte sagt vilka han vill bjuda så det är också kvar, men det går ju fort att ta fram adresser osv. :)

Jag ser nu att miniform änvänds för spädbarnskolik. Fast det har ju inte Lydia, hon har bara lite mycket gaser i magen. ;) Hon är lik pappa på den fronten, så jag tänkte testa det där för att se om det blir bättre. Hon börjar också bli mer och mer lik Lars tycker jag. Då tänker jag så här ego "meh, hon fick ju hans efternamn så då kan hon väl bli lik mig. Det är ju bättre det eftersom hon är en tjej" Det enda som hon är lik mig på med säkerthet är hennes fingrar och tår. Och det var ju lika bra det, istället för Lars korvfingrar och tjock tår. ;p



Ne nu ska jag gå och göra nått att äta. :) Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag skrev för ett par veckor sedan att jag tyckte hon var såå lik sin far, men på de senare korten som du lagt upp så tycker jag nog att hon är lik dig mer...

2009-03-17 @ 23:18:22
Postat av: Monica

hihi ja, han blev som så söt i dom där solglajjerna :D

Du kan nog vänta ett tag med solisar till Lydia. Hon utsätts väl inte för så mycket solljus än så länge. Utan vänta tills i sommar då hon är uppe mer, då kan du nog behöva ett par.

Anton är ju uppe så mycket, sitter i sittdelen i vagnen och åker pulka, så det blir så himla ljust för honom med solen rätt i ögonen.



Vad händer för kul idag då?

Kramar!!

2009-03-18 @ 09:49:03
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0