Nya bilder på ögonstenen!! :)

Imorse sov Lydia hur länge som helst. När Lars åkte till jobbet imorse vaknade hon första gången för att ha mat, sen somnade hon om och sov jätte länge. Så idag känner jag mig utvilad.. :)
Vi traskade ner på stan förut idag, Sookie fick följa med och köpte lite saker, har köpt två student prestnter och en till Lars. :) Vi kom nyss hem.

Jag känner mig faktiskt himla fin i den här hårfärgen, plus att jag har solat och känner mig fräsch utav det med. :) Tror faktiskt jag ska ha den här färgen ett tag.
Tack för era kommentarer. :)

Jag blev glatt överaskad när jag kollade hur mycket pengar jag har på kontot. :) Jag är typ rik. Hahah. Eller så inte, men eftersom jag inte är van att få så mycket pengar (om man bortser från Lars pengar) så är det nästan som om att jag är rik.
Nu ska jag ta och sy ihop Sookies förra bädd. Den är mycket mindre och "finare" än den vi har nu. Så jag ska ta och kämpa med det ett tag nu innan Lars kommer hem. Vi hörs kanske senare. Pusspuss!!!








Kommentarer
Postat av: mormor

ÅHHH, vad goo hon är, längtar till i sommar!!!!!

2009-04-01 @ 17:40:59

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0