Jag är lycklig!

Jag är lycklig.. Tänk hur mitt liv har blivit.. Jag har verkligen gjort dom rätta valen. Jag har en alldeles underbar sambo och fästman, jag är lyckligt kär, jag har väldens finaste dotter, jag har en underbar familj, jag bor i ett stort fint hus, jag har gott om pengar, så jag behöver aldrig tänka att jag inte har råd med nått, (det har alltid varit ett problem förut), jag är nöjd med mig själv, jag känner att jag är en stark människa efter alla motgångar jag haft i livet, jag lever ett sunt och nyttitg liv.
Jag kan då inte påstå att jag är olycklig. Jag är så glad över att jag träffade Lars, jag är så glad att jag åkte till ryska barnhem, jag är så glad att jag sket i vad alla andra tyckte om oss, jag är så glad att jag gör precis som jag själv vill, jag är så glad att jag flyttade till Piteå. (Trots alla invändningar.)
Jag är lycklig! :D






Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu börjar jag gråta...! Så fint skrivet och vilken fin känsla för dig.

2009-04-01 @ 08:53:12
Postat av: Monica

Vad härligt att du mår så bra :) Det förtjänar du. Fastän jag inte vet om din historia och hur du haft det, så får jag ändå en känsla av det.



Ajdå, då är det illa! haha :P Så då kan vi vänta en sån bilförare av dig då också ;) Säg till när du ska ut på vägarna så jag kan hålla mig inne. hihi :D

Ska du på tjejkvällen imorgon?

Kraam!

2009-04-01 @ 09:54:10
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Monica

Aah, vilken tur! :D

Det är tjejkväll på stan. Dom har öppet längre imorgon, på kvällen. Det blir dock lite svårt då man har barn, man kan ju inte vara ute hur länge som helst med dom. Men en stund. :)



2009-04-01 @ 10:15:34
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: mamma

Du har gjort ett jätte jobb gumman, va stolt över dej själv för det är jag.

puss å kram

2009-04-01 @ 19:36:06

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0