Babysim

Ibland kan han vara en sån gentleman.
På julafton, jag var höggravid och hade glömt köpa grädde till ris ala maltan så ber jag Lars om skjus då svarar han "nee du skulle haft ett körkort, du får gå.."
Och minst 3 gånger i veckan får jag höra "jaa du skulle haft körkort" och jag börjar bli så less. Jaa jag vet att jag behöver ett körkort men det hjälper inte att du gnäller om det. Och inte kan jag trolla fram ett varje gång du säger så. ÅHH! Det är så frustrerande. Sen är jag så pass barnslig och knäpp i huvudet så att varje gång du säger så tänker jag "ne tänker inte minsan ta körkort bara för att du vill det" (fast den tanken försvinner lika fort) men det är så irriterande.
Om jag t.ex rättar Lars när han gör nått med Sookie om jag säger "men du gör fel, gör såhär istället"" svara han alltid "men det är inte HUR jag gör utan det är ATT jag gör" och så säger han varje gång jag klagar på nått. Fast så kan ju inte jag svara, även fast jag läser teori lite då och då. Som i måndags läste jag över en timme, och ändå så gnäller han. Undra om jag ska säga "jag tar inte körkortet för ens du slutar spela dataspel." ? ;p


Aja idag ska vi iallafall på babysim, och på något sätt fick jag höra "det är ditt problem, du skulle haft körkort". Lars ska vara med på babaysimet, och jag tror han får bada själv idag. :/ Jag blöder fortfarande lite efter jag satte in spiralen. Men vi får se. Som det ser ut nu så blir det bara han som badar med Strumpen. Men då kan jag knäppa kort på sidan om istället. :) Jag ska ha på mig min nya jacka idag och jag kommer säkerligen känna mig skit fin. T.o.m Lars tyckte den var fin. Fast sjalen tyckte han inte så mycket om, tur för han att han slipper använda den då. :)
Ne nu ska jag gå och göra nått annat, typ som att göra mig klar så det inte blir allt för stressigt när jag ska iväg. Skulle behöva stoppa i mig nått att äta också innan. Så jag avslutar här. Är på bättre humör nu när jag fått gnällt av mig lite. ;)
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vackerbarn :)

2009-03-18 @ 13:35:19
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0