Hej allesammans!


Idag har det inte hänt så mycket, vi har varit på en pomenad och handlat lite mat. Sen har det inte hänt så mycket mer. :)
Lydia börjar bli piggare och piggare på mornarna nu, men det är bara att bita ihop. :) Hon ler mot sig själv i spegeln, hon har bytt blöj storlek nu.. Min stora tjej. ;D
Nu ligger hon i sin säng och lyssnar på mobilen som hon fick för någon vecka sen. Den är verkligen bra, och hon gillar den jätte mycket!! :)
Imorgon ska vi på babysim och Ivar ska skjusa oss dit. :) Det blir minst krångel då. Med bilbarnstolen osv.
Åhh, vill ni veta en frustrerande grej, nu när jag ringde SJ för att boka resan ner till Sundsvall i slutet av maj så ska man byta tåg i Ånge - mitt i natten. Och då frågade jag ifall det fanns någon som kunde hjälpa mig att bära alla saker eftersom jag ska ha med barnvagnen, bilbarnstolen och packning för en månad så säger surtanten "nee personalen gör inte sånt." Så tåg blir det inte..... Så jag började kolla flyg istället men då måste jag först ner till Arlanda för att sedan flyga vidare till Sundsvall. Så det blir buss. Jag ser verkligen fram i mot att åka buss med Lydia i 7-8 timmar. :)

Ne, nu ska jag gå och göra nått annat. Sookie skulle behöva gå ut och jag skulle behöva städa lite gran. :)
Pusspuss



Kommentarer
Postat av: sandra

Det är klart dem gör sånt på tåg! när syrran satt i rullstolen så hjälpte dem henne med alla hennes saker.. Testa ring igen

2009-03-26 @ 10:23:46
URL: http://metrobloggen.se/hurricane

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0