Uppe 04:30!!?

Då var det måndag igen.
Jag var ju som sagt på komvux förut idag och hade en liten genomgång om hur kursplanen ser ut. Det gick jätte bra. :) Lars var hemma med Lydia. Han hade henne ungefär en timme själv. Och han sa att det hann bli stressigt med mat osv. Men det hade löst sig tillslut. :)
Nu har han farit och kommer inte hem för ens på söndag. :/

Inatt har Lydia varit lite besvärlig. Eller egentligen inte men eftersom jag är van att hon sover hela nätterna så blir det besvärligt.
Jag somnade vid 1 tiden, Lydia vaknade kvart över 2 och skulle ha mat. Sen halv 5 imorse tyckte hon att vi skulle kliva upp. Vilket vi inte alls gjorde. Utan jag gav henne mat halvsovandes sen slocknadejag helt. Fast Lydia var fortfarande vaken och höll mig halvt vaken under tiden också, fick några sekunders sovande mellan gångerna. Jag jagade upp Lars halv 7 så han fick ta Lydia och jag sova en liten stund till. Och när klockan ringde (som för övrigt stod brevid huvudet) vaknade jag inte alls. Lars kom och väckte mig.
Sen bar det av till skolan och nu är jag hemma igen och sitter här. Och Lydia ligger och sover i vaggan. Sötungen.
Jag ska lägga upp nått kort som vi knäppt idag. Har inte knäppt nå alls under helgen för batterierna har varit på laddning. Men idag har det blive lite kort på bulldegen (som vi så fint kallar henne :S).. ;)

Idag har vi inte några planer, jag ska iallafall ringa försökringskassan och höra mig för om pengarna. Lars tyckte också det var konstigt att jag fått så lite. :S Så det ska jag passa på att göra nu medans Lydia sover.
Ha en bra dag!! :)

En glad Lydia med pappa på morgonen. :)


Och en sovandes Lydia nu. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0