Två månader idag!

Idag för för två månader sen föddes Lydia. Då kom vårat lillhjärta till världen. 12:08.
Tänk att hon redan är två månader gammal, det känns som om att det var igår vi var på BB. Fast samtidigt så känns det lite som "är hon Bara två månader?" Det går så fort, men samtidigt sakta.. ♥



Ikväll har vi inte gjort så mycket, fixat en liten bädd åt Sookie (inte den finaste varianten kan jag ju säga) så hon har nått att ligga på i hallen. Sen har vi flyttar ett hörnskåp till matsalen, jag har satt upp lite tavlor och bakat.. :) Annars har det inte hänt så mycket mer. Lars är nu och åker skidor med Sookie. Sen blir det väl att göra kväll när han kommer hem. Jag hade också tänkt bada Lydia idag. Så hon är ren och fint till läkarbesöket imorgon som vi ska på klockan 10:00. Så det blir att kliva upp med tuppen om man ska hinna göra allt men helst vill göra innan man går hemmifrån. :)

Btw, så fungerar inte våran babyvakt. Jag som har funderat på det ett tag, eftersom jag aldrig hört Lydia vaknat när hon sovit ute utan har hört henne genom fönstret som har varit öppet. Vilket fall som helst så testade jag och Lars det där förut idag och den fungerar inte. Så jag måste gå och byta den eller nått. Den kostar ju ändå rätt så mycket så jag tycker den borde hålla iallafall någon månad. :/



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0