Så det kan gå..

Jag både lyssnar och läser med arslet..
Igår när Eva var här och hade Lydia i sin famn som små gnällde. Frågar Eva "Hon kanske har ätit dåligt?" Och jag svarar "ne, jag har ätit fyra mackor." Sen satt jag och tänkte, varför frågar hon om jag har ätit dåligt, och sen kom jag ju på att hon menade Lydia - självklart...
Och idag efter jag gått ner själv på stan så går jag förbi en skylt där det det står "ej genomförbart" och jag fattade inget, vad var det som inte vad genomförbart?? Så jag stannar upp och läset en gång till och det stod ju nartuligtvis "ej genomfart"..



Kommentarer
Postat av: Eva

Det är bara naturligt. Du är småbarnsmamma nu och då måste du alltid ha någon tanke riktad på barnet och familjen.

Men du hade ju ätit lite, det tänkte jag faktiskt när du sa det. 4 mackor är på tok för lite. Jag kanske måste komma över med en form kåludding :)

2009-03-08 @ 21:11:08
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0