Rastlös

Pigg och vaken..
Jag har redan hunnit duscha och gjort mig iodrning. Jag har också hunnit med att ringa till en studievägledare och vi bokade en tid på måndag klockan 11:00. :)
Just nu sitter jag med "frukosten" ett stort glas mjölk, en stor mugg kaffe och kladdkaka, världens nyttigaste frukost. :)
Jag klev även upp kvart över 8 för att ringa BM imorse, jag ringde tre gånger, alla gångerna upptaget sen lyckades jag somna om. Så inte fick jag en tid idag.

Idag har jag inte planerat än så länge, jag funderar på om jag ska orka ta mig ner till stan, men jag är inte riktigt frisk än. :/ Men det är så fruktansvärt tråkigt att bara sitta hemma. Jag blir så rastlös. Undra om jag ska hälsa på grannen och bjuda in mig själv på fika. Mmmumma! Jaa.. Vi får se vart den här dagen tar vägen.
Puss på er så länge!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0