Nu är (snart) våren här!!


Dagen började helt världelöst igår, men slutade bra. :) Jag och Lars gick på bio vid 5 tiden igår på "män som hatar kvinnor" den var verkligen bra, jag tycker den är värd att se en gång till. :D Så jag ska tanka hem den och bränna ut. :) Eva hade Lydia medans vi var på bio och det gick jätte bra. Hon hade mest sovit. :) Sen så åt vi hemma hos Eva och kollade på melodifestivalen. Lars och Eva hejade på caroline af ugglas och jag på hon som van, vad hette hon nu igen? :/ Aja. Jag tyckte hon var bra, iallafall när hon sjöng typ opera. :)




Idag har vi inte alls gjort mycket jag och Lydia. Lars har varit och åkt någon skidtävling och det var meningen att vi skulle följa med men jag var så jävla trött imorse så jag stannade hemma och sov. Sen har vi bara varit ute på gården i detta fantastiska väder. Så härligt! Nu är våren här, allt börjar smälta och solen skiner som bara den. På våran termometer så strår det 13,6 grader varmt. Fast den hänger i solen men ändå!!! Så härligt. Nu har Lars kommit hem och håller på med lunchen och Lydia ligger ute i vagnen och sover. :) Vi får se vad som händer sen resten av dagen men det vore ju härligt om man kunde hitta på nått ute när det är så här härligt väder!! :)
Puss!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0