Någon som vill ha en hund???

Jag ger bort henne helt gratis!!
Så jävla jobbig hund ibland alltså. Nu när det är fint väder gick jag ut på bron med en kopp kaffe, Lydia i vagnen och Sookie. Tror ni då inte att hundfan smiter iväg.. Och jag ropade. Ingen hund kom. Jag väntade. Sen ser jag henne på en gård längre ner på gatan och jag ropade igen. Då springer hon åt ett helt annat håll. Jag väntade ett tag. Och sedan när hon inte komma så börjar jag gå fram och tillbaka längst gatan med Lydia i barnvagnen. Sen kommer hon fram, så jag ropade på henne då började hon springa åt ett annat håll, fast ångrade sig och kom till mig.
Då har hundhelvetet varit och snott palt från någon, för det hade hon i munen. Och jag blir förbannad och ska lägga henne på rygg. Och det gick ju självklart förbi folk dom kollade på mig som om jag slog ihjäl hunden. Och Sookie var helt obrydd i sin "bestraffning".. Så jävla jobbig hund. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag ger bort henne. Till en lodis.  Varsågod!!!

     



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0