Matchmaking ;)

Och så var den här dagen slut... Vet inte egentligen vad som har hänt under dagen..
Eva var förbi en sväng förut idag. :) Så vi satt och surrade ett tag innan hon åkte hem. Lars kom hem rätt så tidigt ändå, redan klockan 5. :)
Sen har jag bara sutte och varit matchmaker. ;) Och kollat på lets dance. Det var rätt par som åkte ut, och jag hoppas Magnus vinner allt! :) Han ser ut som en jätte snäll och nallebjörn.

Nu ska jag bara dricka upp min sista kopp kaffe sen ska jag lägga mig hade jag tänkt, men man vet aldrig vad jag hittar på.
Imorgon vill jag, om det är fint väder, vara ute och gå. Med hela familjen! :) Fast vi får se vad som händer imorgon.
Nu ska jag avsluta här och tissa iväg och lägga mig. :)
Sovgott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0