Mammaträff

Det var faktigt jätte trevligt idag på mammaträffen. Det var en ny tjej också som hade en liten flicka som bara var tre dagar äldre än Lydia. :) Än så länge är fortfarande Lydia minst. Men snart kommer det en som är mindre. Vi satt och surrade och drack kaffe, gjorde fotavtryck på en jätte gullig tavla. :) Pappa (Lydias) ska få den av oss. :)
Nu håller jag på med maten, men det är inte så mycket som ska göras, det mesta sökter sig själv så jag tänkte passa på att skriva lite.
Lars kommer nog hem snart, och Anton ska väl komma också, men jag väntade han för en timme sen. Lars sa att han skulle komma då iallafall.

Ne, nu ska jag gå ifrån datorn och fortsätta med maten. :) Hej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0