Färgat håret.. :)

Nu mina damer och herrar ska ni få veta att jag har blivit brunett.. Jag hade/har ju egentligen tid hos frissan om nån vecka men jag fick iden av Lars imorse, då han tyckte att han kunde färga håret på mig, sen så blev det så att han tonade håret på mig.. Jag har inte bestämt mig riktigt än om jag gillar det speciellt mycket, men så tokigt blev det inte. Är väl bara lite ovan med det. Om jag känner mig rätt kommer jag vilja ha tillbaka min riktiga färg innan sommaren, blond. Vill alltid vara blond på sommaren, det känns som en sommar färg. Så därför tog vi toning bara. Och för att om det skulle bli dåligt så skulle det ändå gå bort rätt så fort. Lars tyckte det blev jätte bra, vad tycker ni? Och joo färgen jag valde var LJUSbrun... Det vet jag väl inte direkt om resultatet blev. Vad tycker ni, passar jag i den här färgen eller ska jag hålla mig till min narturliga?

FÖRE:


EFTER:




Kommentarer
Postat av: Åsa

Snyggt! Du passar i mörkt hår.

2009-03-29 @ 19:03:48
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: sigrid

du blev jätte fin i håret :)

2009-03-29 @ 19:18:13
URL: http://sigridmaria.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det blev tufft! Skittufft :)

2009-03-29 @ 20:38:41
Postat av: Monica

Snyggt, mycket snyggt! Det där passade du jättebra i! :) Vad härligt att få göra nåt nytt!

Kraam!

2009-03-29 @ 23:28:37
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Änglabängla

Så fin du blev : )

2009-03-30 @ 22:12:33
Postat av: mamma

Vad bra det blev , du passar verkligen i hårfärgen.

puss o kram

2009-04-01 @ 17:43:58

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0