Lydia min fina!

Men vi har då världens finaste dotter. Hon är så jädra gullig så jag håller på att dö. Babysimmet gick jätte bra och hon verkade trivas i vattnet. :) Om ni kollar på bilderna i tidigare inlägg så ser ni hur det såg ut. :) När hon låg på magen var hennes armar spikraka och hon slickade på Lars händer som en orm, hela tiden medans hon låg på magen. Sen fes hon nästan hela tiden också. Jag ville bara hoppa i och krama om henne.
Nu ligger hon och sover jätte gott, hon blev helt slut efter att bada den dära lilla stunden. Mammas go'jänta! Det gick jätte bra att duscha henne och så efter, men det var nog mest för att jag slapp tänka på att jag skulle hinna duscha också. Sen fick hon lite mat och strax efter det somnade hon. :)
Gud vad jag älskar denna lilla flicka!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0