Kärlek!!

En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?" Pappan svarar: "Ja" och de springer sin första maraton tillsammans. En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar igen "Ja, min son". En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning) Och pappan svarar igen "Ja"...



Jag hittade klippet på monicas blogg. Så jädra vacker, jag kan inte sluta grina!!



Kommentarer
Postat av: Monica

Ja, herregud vad tårarna sprutade!



Okeej, behöver du dom kurserna för att läsa vidare till nåt sen?

Japp, ska läsa både matte b och c.. usch.. Inte mina bästa ämnen :/

Kraam!

2009-03-04 @ 15:08:55
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0