Hemma igen!

Då är vi hemma igen från mammaträffen. Vi surrade jätte mycket, om förlossningen, om min och en tills BM. Ja, om allt nästan. Det var trevligt. :) Fast sen såg vi på en film, och det var ju inte den nyaste om man säger så. Tyckte inte direkt att filmen gav mig nått. Jag tror inte heller den var givande för dom andra mammorna heller. Vi satt mest och gäspade. Vi skulle ju ha babymassage idag med det blev inte av för hon som skulle hålla i det var ledig så det får bli en annan gång.
Och Lydia sov under hela tiden när vi var där ute i vagnen. :) Mysproppen min!
Vi gick hem drrekt efter istället för att gå på stan, jag var rätt så trött och jag gissade att Lydia skulle vakna ganska snart och vilja ha mat. Vilket hon gjort, nästan pricis när vi kom hem.

Nu blev Lydia grinig, hörs sen!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0