Gosigt!

Idag är ja då inte pigg. Kunde inte somna inatt heller så jag låg och läste till efter 1 någon gång så idag är jag inte alls pigg. Och imorse när jag skulle mvc ringa kvart över 8 var jag vaken, jag ringde, upptaget, jag somnade om. Jag blir så less. Varför ska jag inte kunna hålla mig vaken??
Får göra ett nytt försök igen. Fast imorgon ska jag fan vara vaken under hela tiden man får ringa, och ringa typ tusen gånger medans det är upptaget.

Just nu ligger Lydia i sängen och halvsover halvpratar. Hon är så underbart go. När vi ska sova och jag lägger mig en bit ifrån henne så typ kryper/hasar hon sig mot mig tills hon ligger nära mig. Jag vet inte riktigt hur hon lyckas eller om det bara är jag som inbillar mig, men det är super gulligt!
Idag har vi mammagruppen, babymassage ska vi få intruducerat för oss idag. :) Det tycker jag låter spännande.
Ne nu ska jag gå och mysa lite till med Lydia innan dagen börjar helt. :)
Hej!




Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Svar: hehe Alex satt bredvid mig när jag kollade kommentarerna så han såg att du hälsade :) Han hälsar tillbaka också! Det var så kul för han såg direkt att det var du. ("Men :O Är inte det där Sophia?! KOLLA KOLLA KOLLA") haha. Vad kul att du kollar in oss varje dag nästan då har du lite koll på vad som händer här nere också. Är det bra i Piteå? Babymassage lät tok mysigt!

2009-03-05 @ 10:47:58
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0