Femtioelfte gången

Jaha, ännu en dag där man inte gör nått alls. Jag är så jävla rastlös. Jag ville gå på stan, men det vägrade Lars. Och jag vill inte gå på stan själv för femtioelfte gången. Fast Lars hade ju ett minne av att vi gick på stan förra helgen och om man kan kalla dollar och ÖB stan så gjorde vi det. Sen hade han också ett minne att vi gick på stan helgen innan det. Men då var vi i sundsvall och han hade kurs hela dagarna. Fast han ville inte lyssna på mig när jag berättade det för han. Utan han TROR att vi gick på stan båda dom helgerna. Så jävla tjurig karl.
Helgen innan det gick vi faktiskt på stan, båda behövde/ville köpa nått till dykar festen, men också så följde han med på stan för att han hade glömt att köpa en present till mig på alla hjärtansdag så då följde han med som min present.
Nog klagat......
Idag ska vi väl inte göra ett skit. Som vanligt, gå hemma hela dagarna är ju det ändå jag gör så det hade kanske varit roligt att göra nått idag.. Något som jag själv vill. Men icket! Det är ju inte heller direkt att jag har tusen vänner att välja på här uppe. Hm, vilka vill följa med på stan? En utav två vänner.... Och hon är i Nya zeeland. Roligt! För den andra är jämt i Luleå eller i Finland på helgerna. Roligt! Sen hade jag inge mer att välja på. Typ. Nästan!

Jag tror jag är på dåligt humör idag, eller jag blev på dåligt humör för ett litet tag sen, annars så vaknade jag glad. Äh, jag orkar inte skirva nå mer har ändå inte roligt att skriva för jag bara vill sitta och klaga lite. Så jag avslutar här och gå och lägger mig igen.
Hejdå!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0