Det blev bra tillslut. :)

Åh, gårdagen slutade inte så roligt. Jag bröt bokstavligen ihop när allt blev förstört. Men efter ett tag tog jag mig samman och tänkte "det är väl inte mer än att jag får köpa nytt papper." Så det är vad jag har varit och gjort idag. Och jag sprang in på banken en sväng och gjorde ett ärende åt Lars. Sedan blev det affären och inhandla lite mat till helgen. :)
Trots mitt dåligt humör igår kväll så läste jag lite teori. Det var bra tyckte jag, eftersom jag egentligen bara ville lägga mig ner och försvinna. Men som sagt, jag tog mig samman. ;)

Vilket fall som helst så har jag precis gjort klart dopkorten och klistrat ihop kuverten så jag ska gå iväg och posta dom snart. Nu är jag nöjd iallafall. Men korten alltså.
Efter jag tagit mig en liten promenad till brevlådan så ska jag börja städa här hemma, Lars har bjudit hem två st på middag (lasangne) ikväll så jag vill att det ska se lite fint ut. Inte för att det är så stödigt men jag vill ändå städa så det blir gjort. :)
Sen funderar jag på att gå och sola också. Dvs om Lydia tillåter det. Vi har ju ett solarium bara 100 meter bort så jag tänkte kanske springa iväg dit. Om jag hinner.
Ne, nu ska jag gå till brevlådan sen börja städa. :)
Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag skrev ett inlägg om att jag inte fått tummen ur arslet och tagit körkort och då skrev mamma att jag var lik en nära släkting till mig som inte heller fick tummen ur arslet med en flä... Sen skulle jag gissa mig till resten. Jag hade fel! Haha :)



Jag kommer hem i slutet av sept, men åker mest troligt iväg igen i månadsskiftet nov/dec :)

Under den tiden ska jag äta upp din unge! Okej bra tack :D

Kul med babysim! Jag stal min kompis unge (som hon tar hand om) igår, hon är 3 månader, såååå sött med bebisar! Kramar!

2009-03-20 @ 13:49:26
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0