Baka en liten kaka

Då var man hemma igen. :)
På mamamgruppen så gick vi och fikade på kvarters bageriet, vi satt bara och surrade en massa, pratade dop och grejer. Ja men typ barnsaker. :) Lydia sov under hela tiden som vanligt.. :) Sen gick vi en sväng på stan jag och Lydia bara. Jag köpte lite grejer till mig och en filt till Lydia. Det var rea. ;) Skit fin och mysig, tror t.o.m att Lars kommer gilla den. :)

Nu gör vi inget speciellt alls, jag slipper laga maten idag också för den skulle Lars göra så jag funderar på att baka istället. :) Har tänkt göra det rätt så länge med det har aldrig blive av. Såjag tror jag ska gå och göra det nu. :)
Hejdå!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0