Back to school

Fortfarande vaken, fast nu börjar jag bli lite trött.
Det blev ingen film utan jag har suttit och letat olika kurser som finns här i piteå och det var inte nå stort utbud eller så är jag bara sämst på att leta. Jag har iallafall beslutat mig för att börja läsa distans nu. Jag hade ju som plan att börja göra det när jag börjat få in mina rutiner och det tycker jag har fått. (Bortsett från nu då.) Så imorgon ska jag ringa för att boka ett möte med en studievägledare så jag kan planera det hela bättre. Jag ser framimot att läsa lite igen. Jag vet ju att jag är duktig och jag tycker det är roligt att plugga men det har ju varit det dära att kliva upp på morgonen. Det har jag inte varit så bra på.
Men när jag gick på komvux för två år sen på distans fick jag skitbra betyg. Och då behövde jag inte vara där på skolan vissa tider, så det passar mig mycket bättre att läsa på distans. Jag tror stenhårt på att jag kommer klara det här galant. Iofs så kommer jag inte läsa många kurser eftersom jag får föräldrapeng och jag lära inte ha tid att läsa många kurser heller, eftersom jag måste anpassa mig efter Lydia. Men en eller två kurser tänkte jag. För då har jag inte så mycket att läsa sen när jag ska börja om att plugga. :) Så snart är jag back to school. Jag vet inte om det är för att jag är trött och inte tänker klart men jag längtar redan tills jag får läsa lite. ;p

Men nu mina vänner ska jag gå och lägga mig för nu känner jag mig tillräckligt avslappnad och trött för att somna. Så sovgott!



Kommentarer
Postat av: Monica

Vad ska du läsa för kurser? :)

2009-03-04 @ 11:46:11
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0