Äventyr?


Igår händer det inte så mycket mer, jag och Lydia gick och la oss vid 5 och Lars kom hem vid 7 och väckte oss. Vad fasiken åt vi till middag?....Jag tror vi hoppade över den, sen satt jag bara och glodde tv hela kvällen.


Då är vi vakna och klara för dagens äventyr.. Fast vi har inga. Jag lyckades iallafall komma fram imorse till BM så jag fick en tid nästa vecka på onsdag. Sen har det inte hänt så mycket mer, jag klev upp vid 9 och vid 10 skulle Lydia sova igen så då la jag mig med henne och somnade om till 1 någon gång. Och nu sitter jag här sminkad och klar.

Jag funderar på vad vi ska göra idag, är redan rastlös även fast jag knappt vare vaken idag. Men gå ner på stan kanske.? Eller baka? Jaa, jag vet inte alls vad jag vill göra. Ska väl börja med att ge Sookie mat och traska ut med henne på en bättre promenad än i morse (som var på gården). Lydia får följa med i bärselen för första gången ut. :) Hoppas det går bra, fast just nu känns det lite bökigt men då kan jag gå in på Sookies favorit stig om jag tar med henne i bärselen. :)

Ne jag har inte så mycket mer att skriva nu för tillället. Så jag avslutar här. Puss!



Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan fin blogg du har!!

Ha en trevlig fredagskväll.

2009-03-06 @ 17:38:13
URL: http://junitjejen.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0