Årets första grillning. :)


Efter jag kom hem från stan igår satte jag igång att städa medans Lydia låg ute i vagnen och sov. Ovanligt länge sov hon i vagnen igen, eller så är det bara att hon har börjat tycka om att sova i den, även fast den är stilla. :) Mycket skönt och bra tycker jag. Frisk luft har väl aldrig skadat någon!!? ;)
Sen åkte vi till Eva på middag, vi grillade för första gången i år. Och oj så gott det var.. :D En lyckad kväll trost mitt sura humör tidigare på dagen. :P



Nu sitter Lydia i pappas knä och kollar på tv. Hon har blivit rätt gnällig nu när man sätter henne i babaysitter eller om hon sitter/halvligger i soffan själv, nu vill hon helst av allt sitta i knä så hon får hålla upp huvudet själv. Min gojänta! Hon är så stark i nacken nu. :) Det är så härligt att se henne göra framsteg. Man blir så varm i hjärtat!
Och för någon dag sedan när jag filade hennes naglar så tyckte jag att hennes pyttesmå fingrar har blivit jätte stora. Iallafall om man tänkte på hur små dom var från början. :)

Idag har vi inga planer, Lars vill åka ut på isen och segla. Men jag var inte så sugen på det så jag vet inte om han åker då. :/ Vi får väl prata ihop oss lite till och sedan bestämma vad vi ska göra. :) Nu ska jag hoppa in i duchen och göra mig klar ifall vi får besök eller om vi åker och besöker någon. :)
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Malin

Äre möjligt att en redan så sockersöt tjej som Lydia kan bli sötare och sötare för varje dag som går? Uppenbarligen.

Hon är så fiin Sophia! =)

2009-03-08 @ 19:35:10
URL: http://mullabullabus.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0