Valdagen!


Jag och min bror skulle gå och rösta bara för en liten stund sen.. Och Lars hade sagt till mig att jag fick rösta i en annan stad och jag tänka "jaa men annars gör dom det svårt för folk" så vi gick ner till Simons röstlokal och när jag kommer dit så säger dom till mig att jag inte fick rösta.... där. Utan jag måste ta mig till kommunhuset som för övrigt stänger klockan 4. Och det är inte så värst långt, jag hade hunnit om jag hade skjus, vilket jag inte har och att gå dit det hinner jag inte så jag blev så arg för att jag tyckte det var ganska dåligt och krångligt och slängde iväg mitt röstkort. Så jag röstade inte nu.. Även fast jag ville. Simon röstade i alla fall, på piratpartiet. :) Jag skulle ha röstat på junilistan.. Vad har ni röstat på?



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0