Vackert, härligt väder...

men mitt humör är helt kasst. Jag är så jävla less så jag vet inte vad.. Tydligt kan man välja bort saker som man "bara inte har lust med att göra" även fast det måste göras.. Man kan tydligen bara låta andra göra såna saker. En jävla massa tjat om körkortet (trots att jag inte är så himla sugen på det) för det MÅSTE jag ju ha och jag kan tydligen inte välja bort det.. Men när det gäller en viss annan person är det en annan sak.. Då får man välja bort sånt som måste göras bara för att "jag har ingen lust", "jag orkar inte" "jag vill inte"....

Det finns saker som ska göras även fast man varken har ork, lust eller vill göra det. Men man gör ju det ändå, för det behövs göras. Men tydligen har inte vissa vuxna människor kommit på det än! Bara kör sitt eget race och forsätter leva som om man vore ett litet barn utan ansvar.




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0