En liten uppdatering om vad som hänt.

Så, nu har jag tid att sätta mig ner och skriva lite.. :) Jag skriver bara kortfattat vad som hänt för jag kommer inte ihåg allt ändå.. :p

Lördag; på dagen vet jag inte alls vad jag gjorde.. Det var i alla fall svinit varmt ute och Lydia trivdes inte alls så bra. Det var alldeles för varmt för henne. Och jag vill samtidigt inte klä av henne allt för mycket..
På kvällen grillade jag, Nils och Tessi, fläskfilé och potatisgratäng och satt ute här på gården och åt. :) Riktitg trevligt var det. Kvällen avslutades med att jag och Tessi satt och spelade kort sent in på natten.

Söndag; så vet jag inte alls vad jag gjorde fram till klockan 5.. Och bara för att jag kommer ihåg från klockan 5 är för att jag började tvätta då.. Och jag kan bara säga att gud så skönt att ha hus och slippa vara beroende utav tiden och så.. Senare på kvällen gjorde vi varma mackor och kollade på film. :)

I går så åkte jag, mamma, Simon och Susanne ut till Birsta och gick omkring där och kollade. Hittade en skjorta till Simon som han ska ha på dopet, sen köpte jag två par strumpbyxor till mig och till dopet blev det rosa ljus, rosa tårtpapper (till att ha kakorna på) och rosa-vita servetter. 
Senare på kvällen åkte jag, Amanda och Tessi och fiskade och fångade massor med fisk. 10 st fiskar fick jag upp men slängde i 4 st. Plus att jag fick dom två största fiskarna.. :D Hyfsat nöjd!! Medans jag fiskade hade mamma/mormor Lydia. :)

Idag har jag inte gjort nå alls nästan, vaknade jätte sent. Både jag och Lydia sov himla länge. Vaknade av att mamma kollade in och sa att klockan var nästan 12 :S... Så vi var himla trötta imorse. Sen gick jag hem till Nils och bakade lite kakor inför dopet som vi ska frysa in. Sen har vi inte gjort nått alls. Och nu ligger Lydia och sover sen en timme tillbaka och jag ska ut med hunden sen så ska jag ta ett varmt bad. :) Ska bara lägga upp lite bilder innan jag ska traska ut med Sookie. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0