Jag tror jag säger adjö

Jag tror det blir ändrade planer för mig.. Fick ett ryck förut idag och om det blir som jag tänkt mig så kommer jag inte alls att uppdatera bloggen nå mycket mer, tror det t.o.m blir inget alls under den här veckan..

Det var tänkt att vi (jag, Lars, Lydia och Sookie) skulle fira midsommar här nere med min familj på mammas sida uppe i våran stuga som jag visade er för några dagar sen. Efter mycket om och men så slutar det med att ingen förutom just jag och Lars är sugen på att åka upp dit och övernatt och och fira midsommar. Och det känns så trist att det inte blir som det var planerat sen länge tillbaka. Att alla ska hoppa av och ändra sig i sista sekunden. :/ Så troligtvis åker jag ner till min farbror Gunnar och hans fru Inger idag och bor där i veckan och kanske, kanske firar midsommar där nere och sedan åker jag hem till Piteå. Och det kanske blir så att jag "hyr" in en chaufför som kör mig hem till Piteå på tordag eller på lördag, för vi måste ju ha med oss bilen hem igen. Och om det inte blir något midsommar firande alls här nere stannar ju Lars hemma i Piteå. Så just nu håller jag på att packar väskorna för att vara beredd på att åka så fort jag fått tag på Inger eller Gunnar.
Det här kanske blir det sista inlägget innan jag är hemma i Piteå igen och då ska jag överösa er med bilder från studenter, utgången och dopet plus lite annat. :) Ha en bra vecka i alla fall!



Kommentarer
Postat av: åsa

Jag är så sugen på dopetbilder så jag går in o kollar flera ggr per dag. Pappa sa att det var jättetrevligt & fint ordnat med gott fika! Kram Åsa

2009-06-20 @ 23:18:01
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0