Det stinker fisk..

Idag har det varit full fart hela dagen..
Jag vaknade klockan 6 (utan att Lydia vaknade) så jag gick upp och tog det lugnt fram till klockan 9 någon gång då gick jag och Lydia till Evas kontor och kollade hur hon hade det. :)
Sen drog vi ner på stan och hämtade ut en gratispacket från libero på lindex och sen bytte jag några kläder på hansens.
Jag har totalt glömt berätta för er att grannen gav Lydia jätte fina doppresenter i måndags. Lite fina sommriga kläder och en fint liten speldosa.. :) Men för att komma tillbaka till det jag skulle skriva om så när jag kom hem från stan, så hade Lars blivit klar med trappsteget till det nya soldäcket så han pysslade på det sista på gunghästen och jag satte igång och vattnade alla blommor och sedan så började jag slipa av stolen och blandade färg och målade.. När det var klart så började jag med garderoben uppe och Lars gjorde maten. Efter en massa bök så blev det en paus i garderobs fixandet och vi åt middag.
Efter att jag hade nattat Lydia så började jag göra barnmat. Lax, potatis, morot och ärtor som jag kokade i samma kastrull. Och när det då var klart spiller jag ut ALLT vatten som fanns i kastrullen och samtidigt så håller Lars på med garderoben och den går sönder. Så det var bara att göra klar maten sen sätta igång att städa för det stank fisk. (Det gör det fortfarande.) Så jag har hunnit dammsuga och skura ikväll också. Medans Lars var nere i garaget och fixade på grannens cykel.
Och nu är vi klara.. Det var ju en massa andra tusen saker som också hänt och varit jävligt idag men texten är redan nog luddig så jag ska bespara er från det..

Jag kanske ska säga också att vi faktiskt fortfarande har främmande.. Robert kunde inte köra hem idag efter operationen så han blev kvar här. Så vi har också hunnit umgåtts lite med han. En fullspäckad dag trots att man klev upp så tidigt.... Men jag måste säga att det har varit skönt att kliva upp så tidigt ändå även fast Lydia sov. Då hade man en stund för sig själv på morgonen. Det uppskattade jag! Sen känner jag mig tröttare nu. Fast jag har fortfarande en massa energi kvar, men jag hoppas i alla fall att jag somnar tidigare inatt. :)
Nu ska jag kolla om jag har någon bra film och ta med mig datorn till sängen och somna till filmen. :)
Sovgott!



Kommentarer
Postat av: Monica

Diesel äter ett kanonbra foder som han tycker om jättemycket. Luktar gott gör det också :) Vi beställer på internet och får det hemkört till dörren. Riktigt härligt :D Magnussons meat and biscuit adult heter fodret. Och det som gör det fodret så bra är att det inte innehåller bara svenska råvaror och helt utan tillsats av köttmjöl. Väldigt bra med andra ord :) Värsta reklamen det här :P

Vad äter Sookie för foder?



Nädå, jag har väl inte nåt direkt stort intresse för såna bilar. Men dom är fina att titta på :) Finns så många läckra bilar, så att titta på dom är skoj! Men jag kan inte så mycket om dom :P

Så när du tar körkortet kanske jag ser dig köra omkring i den? ;)



Kram!



2009-06-27 @ 08:43:11
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0