Grilla fisken?

Äntligen kom jag fram till BVC så jag kunde boka om en tid som vi inte kan gå på eftersom vi är här nere.. :) Sen ringde jag vårdcentralen här i nacksta för att kolla om jag får gå dit och väga Lydia.. :) Tycker det skulle vara skönt att få veta hur hon ligger till i viktökningen.. En trygghet att veta att allt är bra! Så jag hoppas dom kan ta emot mig. :)
Nu ligger hon och sover, för andra gången idag. Hon vaknade när jag pratade med BVC sen somnade hon om nu för en liten stund sen. :)

Idag har jag inga planer alls, tror vi skulle grilla fisken vi fångade men vet inte riktigt om det blir av. Det är inte så fint väder ute. Annars så har jag ingen aning om vad som händer. Ska väl ut och gå lite senare igen.. Funderar på att ta tummen ur ...... och gå upp till sidsjön och gå runt. Det kan vara nyttigt. Om inte annat skönt att komma ut lite men som sagt så är det inte så fint väder ute idag, det småregnar och blåser. :/

Ne nu ska jag gå och duscha medans Lydia sover. Hoppas ni får en bra dag, puss!



Kommentarer
Postat av: Emilios Mami

Jaha oj de länge, visste inte att du har bott ifrån saundsvall så länge, jo då kan jag förstå. Det lär inte gå över på länge men man får hålla ut. Jag åker den 29 juni:), är ni redan där?. Jo vi mår bara bra båda två:) ni då? hur mår lydia? Hehe okej, det kan ta tid när det gäller kläder :), massa kramar från oss

2009-06-04 @ 13:02:29
URL: http://humbolina.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0