Utgången!

Nu tar jag mig tid att sitta ner och skriva ett inlägg. :) Det har verkligen varit fullt upp nu dom här dagarna och jag orkar inte berätta allt här och nu...
Men som sagt så blev det utgång igår ikväll för mig, vi började med att förfesta hemma hos Tessi där vi spelade ölspel som inte alls gick så bra för mig och sedan drog vi vidare till BK (en krog) och var där hela kvällen. Hade hur trevligt som helst och träffade massvis med folk som jag inte sett på jätte länge, plus massa folk som jag inte kände pratade jag med också. Knäppte jätte mycket kort men jag har ingen sladd till kameran så jag kan inte visa er dom nu. Så det får bli senare. :) Hade i alla fall en riktigt kanonkväll! Och jag var inte alls bakis idag, var lite trött på morgonen men det var det enda. :)

Och Lars kom på onsdagen som det var tänkt från början så han fick rå om Lydia för sig själv igår när jag var ute!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0