Tog flaskan själv ;D

Igår kväll gick jag och Simon ner på stan till crusingen och kollade på massa bilar och folk.. Lydia fick följa med. Jag satte på henne hennes nya hörselskydd och hon sov under hela tiden där nere. Min sötunge! Jag trodde hon skulle vakna så jag beredd att gå hem ganska tidigt men hon sov så gott där trots en massa ljus och grejer så vi gick omkring där ett bra tag. :)




Sen igår eftermiddag så tog Lydia sin lilla flaska som hon har vatten som stod på bordet i och satte den själv i munen och höll den själv och drack ifrån den.. Det kanske inte gick sådär jätte smidigt men ändå :D Hon är så stor oh duktig!!!! Försökte ta kort men vaken hon eller jag satt still så det blev inge bra kort men tänkte lägga ut ändå åt er. :)




Idag har vi inga specialla planer, tror jag ska gå över till moster och baka lite mer kakor till dopet så det blir gjort. :) Annars tror jag det blir en lugn dag/kväll. Det är rätt så fint väder ute, så vi kanske grillar fisken idag. :) Nu ska jag avsluta och städa undan lite åt mamma som ska storstäda idag! Puss



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0