Tack Faster för hjälpen!

Jag blev bjuden på middag hos Eva och Anton idag och det var en super god pastasallad och till efterrätt jordgubbar med grädde och socker. Hur gott som helst. Det tackar vi för!! :) Sen följde Eva med mig hem och det blev så att hon stannade en stund så hon gav Lydia gröt och päron-mango till efterrätt. :) Sen så tog ersättningen slut så Eva var så snäll och cyklade och köpte det åt mig.. Det tackar vi för också!! :)

Nu ligger Lydia och sover och jag kollar på "real housewives of new york" dom lever ganska lyxigt dom där.. Tänk om man hade det lika bra ställt som dom.. Spelar tennis och grejer. :P Men jag är lycklig ändå!! :D:D Sen efter programet ska jag nog damma av huset, jag är ganska pigg eftersom jag råkade somna en liten stund nu på eftermiddagen!!
Jag har inte så mycket mer att skriva så jag avslutar nu. Sovgott!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Egentligen är det inget att tacka för. Du, ni är ju självklara "gäster" här hos oss.

Det var mysigt att få en matstund med Lydia. Himmel vad hon åt!

Jo försök ligga i med körkortet. Som jag sa så skulle du klara det galant. Heja heja :)

2009-06-24 @ 17:18:33

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0