Sjukhuset nästa?

Då är man hemma i Piteå igen då.. :D Det är skönt!! Som ni ser så överöste jag er med bilder igår från studenterna och dopet.
Vi åkte hem i lördags men jag hade inte tid eller orken att sätta mig och lägga in bilder förens igår kväll.. Men inte tror jag ni dog av det..

Idag ska vi nog inte göra något speciellt. Lars påbörjar sin semester idag så han är hemma. :) Ja tror jag ska ringa Jennifer och hitta på nått med henne. :)  Och det är fint väder idag. Lars ska väl hålla på med bron eller åka upp på sjukhuset, Sookie sprang in i hans dåliga knä igår och nu tror Lars att något har gått sönder där innut i. :/ Stackarn.. Men han kan i alla fall gå! Men det gör ont, det ser man på han. :/ Hoppas ni får en bra dag.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0