Jag vill bara äta upp henne!!

Idag har jag varit på stan med först Susanne och sedan Tessi,jag hittade två saker till Lydia som hon ska ha på dopet som jag inte får avslöja för mamma för hon har fått för sig att det betyder otur. Plus att dom korten jag knäppte för att visa er blev alldeles för suddiga. Men ni ska få se sen, hur söt hon kommer att vara på dopet... Som en liten prinsessa, men vill bara äta upp henne!! Sen så bytte jag skjortan som jag köpte förra veckan mot en klänning istället som jag gillade mycket mer och för samma pris som skjortan. :) Den har ju samma färg osv. Jag tror jag fått nå knäpp i huvudet för nu vill jag bara ha turkos/ljusblå.





Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0