"Jag tar väl henne också då"

Nu ligger Lydia för kvällen och sover och jag sitter här och har jätte ont i huvdet.. Tror jag druckit för lite vatten plus att jag bara druckit en halv kopp kaffe idag. Inte bra, inte bra. Ikväll blir det att kolla på film.. Orkar inte baka idag så det blir imorgon istället, sen så har jag ingen block choklad heller.

Och Sookie är i löpen så hon är lite hängig nu. Tycker synd om henne men det är ändå skönt att det inte är full fart på henne. :) Lars sa igår att han faktiskt ville ha Sookie hemma hos sig.. Sen ångrade han sig och sa "om hon kommer med på köpet med Er så tar jag väl henne också då. ;)"

Ne nu ska jag börja kolla på någon film som jag inte har valt ut än.. Ha en bra kväll gott folk!! :P



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0