Jag har gjort en strykbräda

Jag gick på stan idag också men köpte inget speciellt. En meter tyg för 15 kr.. Tyget köpte jag till Lydias madrass som hon har i vagnen.. Det som var inann var inte så himla fint så jag ville göra om det.. Så jag satte mig ner och sydde när jag kom hem och det blev rätt så fint, fast ändå inte. Det ser nu mer ut som en strykbräda.. Men tyget är fint, finare än det som var innan i alla fall. Plus att "påsen" blev lite för liten för madrassen men det får gå. Orkar inte göra om den ändå.

 

Sen så har jag bakat klart dom sista kakorna inför dopet.. Men kan inte direkt påstå att dom smakar lika bra som vanligt!! Hoppas inte Inger (farbrors fru som gett mig receptet) märker nått. :P
Sen visar det sig att Lars inte kommer ner hit imorgon utan på torsdagkväll. Så jag måste erkänna att jag är less just nu.. Allt blir så mycket bökigare. Eftersom jag ska ut på torsdag (på Tessis student) så skulle jag behöva lite hjälp. Fast senare på kvällen ska Susanne (min moster) ha Lydia. Men jag är lite less ändå, hade ställt in mig på att han kommer imorgon kväll/natt. Aja, det går ju inte att göra så mycket åt det nu. Får väl bara tänka positivt (vilket jag kan behöva) och lösa allt ändå.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0